De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ECM-XYST1M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2magic2 29-09-2023

Sony Shotgun Microphone ECM-M1

Geschreven voor: Sony ECM-XYST1M

Het is een zeer compacte camera microfoon met 8 geluidsopname mogelijkheden.
Er zijn 4 microfoon capsules. Alles wordt digitaal verwerkt. Je kunt met 8 verschillende situaties geluid opnemen. Tevens zijn er 2 geluid filters. Geluid is fantastisch. Het is zijn geld dik waard.

Pluspunten

• zeer compact
  • 8 opname mogelijkheden
  • 2 geluid filters
  • 4 mictofoons

Minpunten

• geen

i**o@o**e.nl 23-09-2023

geluid van zeer hoog kwaliteit

Geschreven voor: Sony ECM-XYST1M

Al met al ben ik buitengewoon tevreden met de Sony ECM-M1 Shotgun Microfoon. Het heeft mijn audio-opnamen naar een hoger niveau getild en heeft mijn creatieve mogelijkheden uitgebreid. Ook had ik de functonaliteiten snel door. Als je op zoek bent naar een hoogwaardige microfoon die compatibel is met je ZV-El camera of andere apparaten, is de Sony ECM-M1 zeker het overwegen waard. De investering loont zich in de vorm van uitstekende geluidskwaliteit en betrouwbare prestaties. Voor echte cameraliefhebbers een must

Pluspunten

• geluid
  • opties

Minpunten

• prijs